Продавець 💗CHRISTINA💗 розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1709 відгуків
Більшість Купує Тут - понад 19000 Клиентів і 24000 Замовлень
+380 (67) 813-69-47
+380 (93) 154-31-48
+380 (67) 813-69-47
м. Кропивницький пров. Центральний 3\1, Київ, Україна
Кошик
💗CHRISTINA💗 - Фіналіст Рейтингу від PROM "ТОП-500 ecommerse кращі"

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія повертає й обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення й обміну Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів проводиться за договореними цінами. Умови повернення для товарів належної якості Ми з радістю прямуємо вам назустріч, якщо товарний вигляд зберігся, товар не використовувався, і з моменту отримання замовлення пройшло менш ніж 14 днів. Повернення передбачене для таких випадків, як: ви замовили не той товар або об'єм, товар прострочений, знайдений брак або він не відповідає заявленим характеристикам. Якщо під час перевірки упаковка порушена та продукт тестувався/використовувався, ми, на жаль, не можемо прийняти його назад, якщо водночас він належної якості та відповідає всім заявленим в описі характеристикам. Крім індивідуальних випадків, які можна обговорити з нашою клієнтською підтримкою телефоном 0678136947. Чому зазвичай косметика не підлягає поверненню в магазин? В Україні на повернення товару (косметичних засобів) є законодавні обмеження. На підставі Закону про Захист прав споживачів і Постанови Кабінету Міністрів України No 172 від 19.03.1994 р. (доповнення No3 — перелік товарів) вся парфумерно-косметична продукція входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають поверненню (обміну) у магазин. Косметичні засоби мають певні умови та правила зберігання, а особливо професійна косметика, оскільки така косметика має у своєму складі активні природні або леткі компоненти. І цей закон насамперед захищає споживача від непередбачених випадків, коли продавець, якби мав право приймати повернення, не міг би гарантувати новому покупцеві якість зберігання, тому що продавець не знає, в яких умовах попередній покупець містить цей косметичний засіб. Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належної якості, не , що підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner